mariaborg.blogg.se

Första Flygningen

Kategori: Allmänt

Igår förlorade jag min "flygoskuld"! Jag såg tydligen inte tillräckligt läskig eller misstänktsam ut för att bli kroppsvisiterad av den snygga killen i säkerhetskontrollen, däremot fick jag massa snacks, dricka och kaffe på planet så det vägde lätt upp det hela! Brukar det vara så eller var det möjligtvis lite mutning för flygförseningen i Berlin med 40minuter? Skit samma, det var precis vad jag behövde för att fylla upp de 4hs sömn den natten!
 
 
 
Bilder tagna mellan Berlin och Teneriffa! Hade kunnat ta sjukt fina bilder på soluppgången mellan Sverige och Berlin men hade tyvärr inte kameran tillgänglig då
 
 

KOMMENTARER:

  • Irina säger:
    2013-10-09 | 09:59:22

    Lycka till! Visst är det härligt att flyga? Men skönast är det nog ändå när hjulen står stabilt på marken, safe and sound. Ha det gott därnere!

    Svar: Verkligen en härlig känsla vid start och landning...en blandning mellan oro och spänning tror jag! Däremot blir det lätt långtråkigt uppe i lyften...känns ju inte som man kommer någon vart, hehe ;). Det ska jag göra, hälsa Ronnie och Meija också! Kramar
    Maria Borg

Kommentera inlägget här: