mariaborg.blogg.se

Ambassadör

Kategori: Allmänt

Vissa veckor är helt galet tråkiga, andra helt awesome...denna veckan kommer bli grymt bra! I måndags tog jag tåget ner till Lund för att hälsa på min kära vän Emelie (+ snylta en sovplats) som när hon inte umgås med mig, Lovisa och Martina, pluggar till att bli en cool biolog (läs tittar på ugglor)! Förutom att vi båda spenderade på tok för mycket pengar på kläder, lagade vi galet god mat och skrattade till "Baksmällan III". Givetvis drack jag mjölk till chipsen, vad annars? Väl på tisdagen blev jag upplockad av en snäll främling för att sedan lyckas köra vilse i Helsingborg på väg till vår gemensamma internutbildning med jobbet! Fast det händer ju rätt ofta ändå...att batteriet till mobilen flyger ut under rondellfärd och att GPS:en ville att vi skulle köra i cirklar? Aja, fram kom vi och efter en dag med mycket kaffe (med ett kafferosteri under våra fötter)gick vi alla därifrån som Dolce Gusto Ambassadörer!
 
"Educating yourself does not mean that you were stupid in the first place; it means that you are intelligent enough to know that there is plenty left to learn" Melanie Joy
 

 
Kommentera inlägget här: