mariaborg.blogg.se

Presentation

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsare! Välkommna till denna hittills väldigt tomma blogg som förhoppningsvis kommer fyllas lite mer framöver. Haft en blogg tidigare i mitt liv, men denna gång är syftet att blogga om lite större händelser i mitt liv, som att jag flyttar utomlands om mindre än en månad...GALET! I början på oktober ska jag för första gången i mitt liv flyga (själv till råga på allt) och bo utomlands i ca 7 månader. Kan inte fatta det själv än. Troligtvis går det upp för mig när jag är på plats. Min destination blir Teneriffa där jag ska arbeta som volontär. Ska bli otroligt roligt, givande, spännande, häftigt...you name it! Nu är det inte många dagar kvar...men äventyret har redan börjat!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lisa säger:
    2013-09-25 | 16:06:32

    Sjukt snygg bild Hörru!!!! :-*

    Svar: Tack Lisa :*
    Maria Borg

Kommentera inlägget här: